BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 21, 2011

The End..

Urmmm.. kesah hidup neyh sampai bila-bila pown xderk kesudahnya.. haisyy.. nada kecewa + sedeh.. lepas satu.. satu masalah datang dalam hidup neyh.. time aku taknak dye datang.. time tuh jugak lar dye nak datang.. babi.. babi.. babi.. marah yang berpanjangan aku neyh ! aku sentiasa kena mengalah.. tapi.. mana balasan nye.. lepas setel masalah tuh.. datang pulak masalah lain.. Arghhhh.. stresss.. xderk kew orang nak dengar ape yg aku ckp skrg neyh.. memang xdew pown.. whatever la.. aku neyh dah jadi sewel.. pengakuan dari mulut aku sendiri.. hehe.. series aku ckp aku tgh tertekan neyh.,. arghhh.. semua mcm pundek! maaf mulut saya agak terkasar.. dye dengki.. dye bodoh.. ntah pape aku beleber kan sorg2..

0 comments: