BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 19, 2011

Ya Allah.. Dugaan lagi.. :((

kenapa.. Tuhan bagi dugaan macam neyh sekali lagi kat aku?? Ya Allah tahu kah engkau didalam hati ini ada perasaan yang sgt sakit.. hati neyh terguris giler Ya Allah.. aku tak pernah mintak pown tuhan bgi aku dugaan mcm neyh kat aku.. hati neyh saked Ya Allah.. kalau bolh aku tak masuk kelas tuh.. dah lama aku tak masuk.. tapi.. aku BODOH ya Allah sehingga aku masuk kelas tuh.. aku tertekan Ya Allah.. andai kaw jemput aku dahulu Ya Allah.. aku rela.. aku dah tahan duk menghadap muka setan-setan tuh Ya Allah.. Kenapa lar kaw ciptakan manusia macam tuh kat dunia neyh.. aku dah tahan Ya Allah.. sedeh neyh.. tak sangka makin tua makin macam babi! manusia sekrang neyh muka semua bertalam.. walaupown kawan baek sendiri.. semua talam muka.. OUT.. dah taknak caye semua orang lagi!

0 comments: