BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

sampai bila??

Okey.. malas nak cakap panjang2.. aku just nak bagitaw,.. kawan skrg neyh semua sama jew.. muka semua bertalam-talam.. adui.. aku pown x faham lar.. Sedih Neyh ! okey2.. tapi.. sampai bila.. adui.. ujian Tuhan mmg berat betul lar.. neyh baru skola.. tak taw lagi dunia luar selepas skola mcm mne... haisy.. Ya Tuhan knpa aku jew yg kaw bgi dugaan mcm neyh.. org lain tak pulak.. haisyy.. Frust.. Frust.. Frust.. aku dah tak caya lagi kat sapew2.. aku just nk korang tahu.. aku nak luah semua perasaan aku kat sinie.. biar semua tahu.. yang aku sentiasa di pergunakan oleh menda yang bernama KAWAN ! setan tuh sentiasa berada di tengah2 untuk mmbuat kite bergaduh.. babi lar SETAN! k lar out.. serabut tgk menatang yg bernama KAWAN!

0 comments: