BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 4, 2011

Kaw Tak Pernah Buat Aku bahagia..

Cerita neyh Tak dew kena mengena dgn korang!

Kenapa kaw tak pernah nak respect semua benda yg aku buat??
kenapa kaw tak pernah nak sokong ape yg aku buat atas dunia neyh?
Kenapa kaw selalu buat aku atau kami sentiasa sedih dan terseksa?
Kenapa kaw terlalu kongkong Kami?? Kenapa?? Kenapa?? Nape??
Hidup kalau Always study tak jadi jugak.. Kami kena jugak keluar
dari rumah dan buat aktiviti lain selain daripada baca mende faedah
tuh!! Kalau kaw asyik aturkan hidup aku atau kami.. kaw telah buat'
satu kesalahan yang besar.. tahu kenapa?? First Reason Aku bagitaw
kat kaw k.. kaw akan buat aku atau kami memberontak dan menipu..
second reason aku bagitaw kat kaw lagi.. kaw akan buat aku atau kami
tekan perasaan dan tekanan jiwa raga.. third reason aku bagitaw kaw k..
kaw akan buat aku atau kami sedih dan merana.. dan ini akan
mengakibatkan otak jadi agak tersumbat untuk belajar dan fokus..
jadi tolong lah kongkong aku atau kami pada jalan yang benar bodoh!
jangan buat sesuka haty busuk kaw jew.. aku pown nak hidup heppi
macam yang lain bangang..! kaw tak leh paksa aku untuk jadi yang
terbaek daripada yang terbaek.. kerana itu sukar untuk aku atau kami!!
Aku rasa kaw pernah buat aku atau kami bahagia beberapa kali jew..
dan itu semua boleh di hitung dengan jari.. Jadi tolonglah fikir perasaan
aku atau kami yg tgh sedih lagi merana neyh bodoh oii!!

0 comments: