BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 5, 2011

Thinking About Him

Title say thinking about him..!
yes.. I'm Thinking about him.. and always thinking about him.. benci sangat-sangat bila cinta tak terbalas.. Ya Allah kenapa dye tak faham langsung peraSaan hamba-Mu ini Ya Allah.. kenapa dye buta kan hati dye?? dye tak tahu kea yang aku neyh menunggu dye sampai sekarang!! dari dulu aku sentiasa berharap dan berharap cinta ini akan jadi kenyataan!!! Tapi.. cinta ini hanya khayalan buat aku seorang jea.. aku selalu berharap agar dye jadi milik aku suatu hary nanti.. aku rela hati neyh terguris.. aku rela melihat dye bercinta dengan wanita yang dye cintai.. walaupown hati neyh kecewa giler2 dengan dye.. tapi.. WHO CARE ABOUT THIS FEELING!! dye tak pernah tahu.. dan dye dah tahu yang aku suka dye.. tapi.. dye cuba lari dari hakikat ini.. dye cuba berbuat tak tahu.. sedangkan aku masih menanti jawapan dari mulutnya.. hmmmmmm.. i can't waiting for you.. it's take very long time to me.. and it's hurting my heart and my feeling.. kaw tak pernah tahu pown tentang hati ini.. jauh di lubuk hati ku sentiasa mengucapkan khalimah cinta untuk mu.. Tapi.. sayangnya khalimah cinta itu tiada erti buat kaw.. sebab kaw tak pernah nak amabik tahu dan kaw egois giler.. I HATE YOU WHEN YOU MAKE ME LIKE THIS..

0 comments: