BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 1, 2011

Tersedar Dari Mimpi

Baru aku sedar dari mimpi yang aku tak pernah bangun-bangun selama neyh... kini aku telah tersedar yang aku asyik angau dengan semua mende yang ada di hadapan aku.. tak kira lah dengan sahabat dengan family.. dan juga dengan orang yang aku nak.. hmmmm.. aku tak faham kenapa aku hidup macam neyh?? ape salah aku?? Weyh BOHSIA kAw diam kalau tak tahu ape-ape!!!! kaw baca jew lah.. tak payah lah nak komplen-komplen.. memekak jew.. apesal kaw dengki kew aku baru tersedar dari mimipi yang aku selalu angau kan neyh?? sekurang-kurang nya aku sedar gak.. tak macam kaw.. tak sedar-sedar diri tuh macam sampah.. puihhhhhh!!! okey2.. berbalik semula kew dalam cerita aku.. sekarang baru aku perasan yang aku dengan dyeorang semua berbeza giler.. seperti langit dengan bumi.. sekarang baru juga aku sedar yang betapa tinggi nya langit di atas sana tuh.. hmmmmmmmmmmmm.. aku redha dengan ketentuan ILAHI.. aku dah tak larat dah nak mimpi kan semua yang tak nyata neyh.. aku dah tak larat nak fikir mende yang menyerabutkan otak neyh.. tolonglah jangan bagi aku jadi macam neyh.. nampak sangat aku neyh macam orang yang bengong sekarang.. arghhhhhh.. seriously aku cakap aku sedih+kecewa.. tak payah tahu lah kenapa.. yang penting aku sesangat sedih dan kecewa kerana aku baru tersedar sekarang.. tak macam BOHSIA Tuh! tak sedar-sedar jugak.. haha.. k lar malas nak cakap panjang2.. walaupown hakikatnya aku memang tengah cakap panjang lebar.. haha.. bye2......

0 comments: