BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 11, 2011

2009,2010 and 2011..

Bila jew aku masuk jew sekolah menengah.. macam-macam masalah hadir dalam kehidupan aku.. waktu masalah tuh datang.. macam-macam perasaan muncul.. tension.. stress.. bengang.. geram.. sedih.. marah.. kecewa dan macam-macam lagi.. cewah!! macam pensyarah pulak aku.. haha.. tapi.. ini kenyataan!! KENYATAAN!! macam-macam hal aku hadapi.. masalah neyh dah macam adeq-beradeq aku dah.. aku dah kalis dengan semua menda neyh.. first time in my life aku ada masalah yang besar.. aku rasa diri aku separuh mati.. aku rasa macam dah tak bermakna lagi untuk hidup.. tapi.. aku berjaya bangkit dari masalah tuh.. sampai lah sekarang.. aku sering berhadapan dengan masalah.. pelbagai masalah yang hadir apabila kita semua berada di alam remaja.. semua orang akan hadapi nya.. tak kira lah samaada suka.. atau tak suka.. kita harus terima nya dengan ikhlas.. seikhlas hati kita.. :) jiwang pulak aku.. hehe.. sekarang aku nak tanam azam untuk mencapai keputusan yang cemerlang dan terbaik dalam hidup aku..
aku dah heran kalau orang nak mengata aku.. atau nak tikam belakang aku.. sebab aku tak mati kalau tak derk kawan seburuk dye semua.. malah aku lagi heppi kalau aku tak derk kawan macam dyeorang semua.. kan.. kan.. kan.. NADA CERIA NEYH.. malah aku bertambah gembira aku naek kelas dulu.. kelas kawan-kawan lama aku.. :) thank teacher because help me today.. :) aku suka sangat.. sebab pertama aku tak perlu lagi belajar dengan geng2 perasan bagus dalam kelas lama aku tuh.. hehe.. haisyy.. aku ada banyak cerita nak di story kan.. rasa macam taip jew malam neyh.. tapi.. tomorrow aku kena g skola.. so kena out lu.. bye2.. :)

0 comments: