BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 31, 2011

Aku sedih Sangat Semalam

Ya Allah aku sedih sangat semalam.. baru aku tahu perangai dye yang sebenar.. dye panas baran rupanya.. patut lah makwe dye tak tahan dengan perangai dye.. kalau dye panas sangat.. dye akan mengamuk serta merta dan bila-bila masa jea dye akan meletup.. aku kena maki dengan dye semalam.. tapi.. dye dah mintak maaf dengan aku.. walaupown aku malu semalam kawan2 dye tengok aku kena maki dengan dye.. aku buat bodoh jew.. aku ingat dye taknak mintak maaf dengan aku semalam.. finally..dye mintak maaf jua akhirnya.. tapi.. aku sedih sekarang.. mungkin lepas peristiwa neyh kiteorang mungkin dah takkan rapat macam dulu lagi.. sebab.. dye cakap lepas neyh kalau aku nak blahh daripada kehidupan dye.. dipersilakan.. nampak sangat dye dah tak memerlukan aku.. sedih nye.. menitis airmata aku semalam lepas baca apa yang dye hantar kat aku.. aku terima apa yang dye cakap kan kat aku semalam Ya Allah.. mungkin aku dengan dye tak sesuai menjadi kawan.. sebab aku dengan dye jauh beza.. seperti langit dengan bumi.. aku menyesal sebab tegur dye waktu dye ade masalah.. kalau aku tahu semua neyh nak terjadi aku takkan tegur dye semalam.. tapi.. nak buat macam mana kan.. semua dah terlambat.. ianya takkan kembali seperti biasa lagi.. satu jew aku nak pesan kat dye.. Jangan salahkan diri awak.. awak tak salah.. dan saya tak salah kan awak pown.. saya maafkan awak.. thank because be my friend before this..

0 comments: