BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 3, 2011

Tuhan bagi dugaan sekli lagi..

Ya Allah.. kenapa harus mcm neyh sekali.. aku tak suke lar macam neyh.. aku neyh mmg bawak sial kan?? NURIN tak salah.. aku yang salah.. kenapa DYE nak salah faham dengan aku sampai macam tuh sekli.. sampai kew nurin sekali kena tempias nya.. i'm not talking about her bf.. i'm talking about the another my friend.. berulang kali aku bagitaw dye yang nurin tak derk kena mngena dalam hal neyh.. lagipown mase tuh i'm not talking with HER OR MY FRIEND.. aku cakap dengan orang lain.. apesal dye pulak yang terasa.. ? aku tak faham betul lar macam neyh.. Ya Allah sampai bila masalah nak muncul dalam hidup aku.. aku yakin memang aku mampu merintangi dugaan ini.. tapi.. aku cukup terseksa bila COUSIN aku terseksa juga.. semua neyh akibat SALAH FAHAM!!! but she don't want believe what i'm talking about.. Ya Allah tak sangka sediam-diam dye.. dye tuh mengada rupanya.. haisyyy.. aku dah bagitaw yang aku tak cakap dgn dye.. ataupown dgn geng-geng tuh.. apesal dye terlebih perasan?? tak faham betul lar aku.. kalau betul dye faham dan tak salah sangka.. kenapa dye jeling NURIN??? ape kew bengap nye kaw neyh.. adeshh.. nampak sangat dye memang nak gaduh dengan nurin.. kesian nye.. akibat mulut aku.. orang lain terkena.. NURIN MAAFKAN AKU!!!! kalau aku tahu hal tuh nak jadi.. baek aku diam jew dari waktu turun kelas sampai lar waktu rehat.. urmmm.. aku kecewa dengan sikap DYE tak sangka dye macam tuh.. Aku juga sedih sebab orang lain selalu nak aku salah.. okey FINE!!!! malas nak cakap panjang-panjang.. thanks sebab sudi baca aku punya.. !

0 comments: