BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 19, 2011

Hate You Girl..

haisyy.. geram tul aku dengan classmate aku neyh suka sangat copy meow yang orang.. dye dah xdew kerja kew ape hah?? aku benci.. benci.. benci.. orang copymeow yang aku.. takleh tengok orang heppi sikit.. cepat jea nak ambik kesempatan.. puihhh.. ary tuh copymeow yang senior sendiri.. neyh copymeow yang kawan sendiri.. eeeeeeeeeeeeeeeeeee... geramnye aku.. pel masalah minah neyh hah?? aku tak shuke perangai dye.. listen too me.. I Hate You Girl.. kaw buat aku menyemak jea.. kaw tak pandai nak tipu.. dan kaw tak pandai nak cover.. kalau nk ambik lagu blog aku.. cakap lah dulu.. aku tak marah kowt!!! tapi.. kalau copymeow senyap-senyap macam neyh memang lah aku marah bengong! haisyyy.. lu langsi lu mati lah derrr.. menyekit jea.. nasib exam tadi leh jawab sebab tak tengok kowt muka kaw kawan.. thank sebab tak berapa tegur aku tadi.. aku tahu kaw takut aku tahu yang kaw copymeow lagu blog aku.. haisyy.. tapi.. sayang nya aku dah tahu terlebih dahulu sebelum ada orang lain yang bagitahu kat aku.. whatever lahh bukan aku yang cipta lagu neyh.. lagipown yang nyanyi lagu neyh pakwe aku.. zavilia.. betul dop auw name dye er.. haha.. k lah malas nak cakap lagi panjang2 pasal budok tuh.. makin panas gua ekgi.. :)

0 comments: