BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 10, 2011

Dugaan Lagi...

ehem.. ehem.. manusia kew kalau suka buat orang pecah belah.. itu bukan namanya manusia.. tapi.. SETAN!!!!! wow.. ade tanda seru!!! manusia takkan jadi setan kalau bersahabat dengan iblis.. :) kenapa lah ada jugak manusia macam tuh.. aku geram betul lah.. kalau aku ada BIG POWER dah lama aku buang dye dari negeri neyh.. jauh2 dari family aku.. haisyyy.. kenapa dye tak ngaku dengan ape yang dye cakapkan?? kenapa dye perlu berlakon depan semua orang.. nak cakap yang dye tuh baek?? yang nak cakap orang ugut dye?? untuk apa dyeorang reka-reka citer pasal tuh kalau dyeorang ada bukti yang kukuh!!! THINK LAR BODOH!! haisyy,, makhluk apa lar yang hasut kaw tuh.. teruk tahap gaban aku tgk kaw neyh.. aku rasa ramai lagi kowt yang benci kaw.. ngaku jew lar ape yang kaw cakap kat dyeorang.. tak perlu lah kaw nk putar belik kan cerita.. kaw buat orang lain makin stress dan tertekan jew bhaiii.... aku tak suka perangai kaw.. mungkin dulu kita agak rapat.. but now not anymore.. sebab perangai kaw macam SETAN!! tak sangka usaha kaw untuk buat orang lain menderita dan sedih tercapai!! tahniah dan syabas aku ucapkan untuk kaw wahai MANGKUK+AYUN!! aku harap kaw tak buat semua neyh kat keluarga orang lain.. sebab nanti makin ramai orang benci kat kaw! mabye termasuk dengan family kaw.. aku malas nak bersuara.. sebab aku taw aku tak berhak bersuara.. tapi.. aku berhak berkata-kata bila FAMILY AKU DALAM KESUSAHAN..! sebelum nak buat ape-ape fikir dulu bhaii.. dyeorang sepupu.. so.. suka hati dyeorang lah nak rapat kew tak.. dyeorang bukannya couple.. lagi pown dye dah ada pakwe.. dyeorang tak lapar + Gelojoh macam korang!!! mature kew kaw kalau nak gaduh dengan budak2?? tak langsung!! aku tengok macam gajah dengan tikus jew.. kaw yang tikus dyeorang yang gajah.. sebab gajah sentiasa bersama family dyeorang.. dan dyeorang saling tolong menolong sesama sendiri... not like your family and you.. SELFISH!! taubat lah kaw.. makin lama buat semak jew kat dunia neyh.. apesal lah kaw neyh tak leh tengok orang lain senang+bahagia.. kaw memang suke erk tengok orang lain menderita.. then reka2 citer lepas dyeorang bagitaw kebenaran.. weyh.. for your information.. kebenaran selalu berpihak kepada yang betul!!

0 comments: