BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 22, 2011

Biarkan jea..

Aku biarkan airmata neyh mengalir sepuas hati ku.. biarkan hati neyh tenang buat seketika.. biarkan masalah neyh redha seketika.. dan biarkan jiwa neyh merasakan ketenangan buat sekejap.. ingin aku menjerit sepuas hati ku dan biarkan semua tahu yang aku sekarang tengah tension tahap giler babi.. Aaarrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! aku sedih sangat waktu neyh.. kenapa lah semua neyh jadi macam neyh kat aku?? kalau boleh aku taknak lahir pown kat dunia.. tak nak wujud pown kat dunia.. taknak orang kenal pown aku termasuk dengan mak bapak aku sendiri!! aku benci hidup macam neyh.. kalau boleh nak mati sekarang! taknak wujud dalam dunia yang penuh dengan manusia yang berdosa neyh.. Ya Allah ambil lah nyawa aku sekarang.. aku taknak lagi hidup macam neyh.. dah tak larat nak tanggung hidup macam neyh..

0 comments: